متن آهنگ یادته از جاستینا و monax
Black & White Text
درباره وبلاگ


سلام بچه ها دیگه چ خبر؟من قبلا ی وب دیگم داشتم ولی بستنش حدودا 1 سالو خورده ای داشتمش ولی دیگه چی کار کنیم دیگه........اسمش flyrockangelsبود.........اگه شناختی برای حمایت ازم تبادل لینک کن نظر بده و ثبت نام کنید راسی دیگم به جز متن چیزی نمیزارم که ببندنش.....قربون همتون با معرفتا

پيوندها
فروش تکست رپ
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

اگه دوست داری آمارت بره بالا و از آهنگایه جدید که تکستشون میاد خبر دار باشی تبادل کن..........راسی خواسی بم بگو با چه اسمی لینکت کنم









نويسندگان
Helia

آخرین مطالب


 
دو شنبه 20 خرداد 1392برچسب:, :: 9:20 :: نويسنده : Helia

 
کروس [ جاستینا ]:
"یـادتِ" ساده بود ، عشقت از راه دور
خنده هام همیشه ، واسه تو تازه بود
اما نه بعدِ من ، دیگه آسونی نیست
میدونم که شبات ، بعدِ من بارونی نیست



ورس 1 [ Monax ]:
congrats you were one of the best
i'm starting to feel blessed won over the rest
who am I kidding you meant nothing and this
song goes out to all the broken pieces and bits
the feeling that you always had and had to resists
you thinking that you like him but you didn't who cares
yeah you say that but you cared the most
easy as that you gave him open doors
most times you tell him to leave
tell him you don't want it to be
but it's just a bet crazy you see
never the less you didn't want him to feel
the feeling of pain turning you in
heart towards him aint feeling the same
maybe I just had to play pretend
but this game has long come to an end yeah


کروس [ جاستینا ]:
"یـادتِ" ساده بود ، عشقت از راه دور
خنده هام همیشه ، واسه تو تازه بود
اما نه بعدِ من ، دیگه آسونی نیست
میدونم که شبات ، بعدِ من بارونی نیست



ورس 2 [ جاستینا ]:
یه روز ؛ تو آسمونِ زندگیم ، خورشیدش بودیُ نه
نموند یه آسمون بهتری ، از من پیدا کردُ رفت
دیگه روز کمِ ؛ آسمون شبِ ، اما ماه سرِ داره بیتابِ به جات
دیگه میدونم ؛ بیـ تو میتونم ، تو شب میمونم دیگه نمیخوام باشه صدات


بریج [ جاستینا ]:
دیگه بم خیره نشو فایده نداره ، کی مثه تو رو قلبم پاشو میزاره
دیگه برو دیرِ ، دنیام با تو تیره
نگو بازم با تو ، دیگه دیره برو


کروس [ جاستینا ]:
"یـادتِ" ساده بود ، عشقت از راه دور
خنده هام همیشه ، واسه تو تازه بود
اما نه بعدِ من ، دیگه آسونی نیست
میدونم که شبات ، بعدِ من بارونی نیست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: